Gerta Triinu ehk Täpp

Monday, July 03, 2006

Raio sünnipäeval

Eelmisel nädalal käisin ma Raio sünnipäeval. Ta sai ühe aastaseks. Ise ma sain aastaseks juba ammu ja ausalt öeldes algul isegi kahtlesin, kas ikka viitsin nii pisikest titte õnnitlema minna, poissi veel pealegi. Aga ema kangesti tahtis ja nii me siis läksime. Minu suureks imestuseks oli seal peol isegi Leena, kes on juba väga suur tüdruk. Ja Mirtel muidugi oli ka, aga need kaks on üldse nagu sukk ja saabas igal pool koos.
Üldiselt oli sünnipäev tore: sai kiikuda, liugu lasta, liivakastis mängida, häid sööke süüa ja lobajuttu ajada.
Kõigil tüdrukutel olid heegeldatud kübarad peas ja ühel hetkel sai mul enda omast kõrini. Kaua võib kaabu peas istuda. "Ma võin selle iga kell peast ära võtta," ütlesin Mirtelile. "Ega ikka ei või küll," vastas tema. No ja näete, palun väga!

Seejärel otsustasin ma, et kisun ka Leenal kaapsi peast. Vahtis teine nii sobivasti mujale. Kahjuks see plaan mul sel korral ei õnnestunud, aga ülejärgmisel nädalal on Mirteli juubel, küll ma siis alles kisun neid kübaraid!

Tagaplaanil on kolm autot - sinine Mirteli, punane Leena ja helesinine pisike pilveke minu oma. Vot nii.

1 Comments:

  • At 2:23 PM, Blogger maris said…

    Armas Täpp! Mitu korda ma pean Sulle ütlema, et see ei ole Pilveke vaid Taevake. Siiru-Viirul on Pilveke. Sinu emme (esimesed laused!!!)

     

Post a Comment

<< Home